Presa de indoit cadre are doua brate robot. Cele doua brate fixeaza placile cu cilndrul hidraulic si apoi se deplaseaza dintr-o parte in alta pentru a afectua incarcarea si descarcarea placilor de prelucrat. Cu cele doua brate, masina poate incheia o serie de miscari de indoire precum indoirea verticala si orizonatal in acelasi timp. De asemenea, are un control eficient al transformarii placilor.
Parametru | Unitate. |
Capacitate nominala | tone-forta |
Cursa | mm |
Presiune | Mpa |
Viteza de lucru | mm/s |
Forta de prindere centrala | tf |
Forta de prindere laterala | tf |
Presiunea sistemului hidraulic | Mpa |
Viteza maxima | mm/s |
Distanta maxima a avansului unic | mm |
Forta maxima de impingere a cilindrului de alimentare | tf |
Unghiul scalen maxim | mm |
Otelul in forma de T maxim | mm |
Otelul rotund maxim | mm |
EPHH-250FB | |||||||||||||
|
1.Doua brate robotice fixeaza materialul cu cilindri hidraulici, si apoi se deplaseaza dintr-o parte in alta pentru a completa incarcarea si descarcarea materialului ce trebuie prelucrat.
2.Cilindrul hidraulic al bratului robotic poate efectua o serie de miscari de indoire cum ar fi indoire verticala si indoire orizontala in mod simultan. De asemenea are un rol de control efectiv asupra transformarilor din materialul de prelucrat.
3.Sistemul de prindere central este proiectat ca un modul de integrat de indoire cu matrite. Distanta fata – spate a zonei de indoit poate fi ajustata prin schimbarea pozitiei blocului matrita.
4.Unitatea de indoire este controlata de un cilindru hydraulic cu dublu piston de mare putere. In timpul indoirii, cilindrul hidraulic va impinge inainte partea centrala a masinii pentru a indoi materialul ce este sustinut in trei puncte. Cilindrul cu piston dual este instalat pentru a garanta stabilitatea operatiilor.
Sistemul hydraulic consta in: pompa hidraulica, un rezervor de ulei, valve si tevi de legatura, precum si cilindri hidraulici. Valvele hidraulice sunt produse de branduri importante.
Componentele principale din cabinetul electric sunt produse de branduri faimoase pe plan mondial. Limitatoarele de cursa si toate elementele electrice de blocare sunt de productie OMRON si sunt instalate pe fiecare componenta in miscare.
Corpul masinii este o structura rezistenta cu nervuri mari, proiectata sa reziste fortelor mari ce apar in procesele de indoire.